Misiku Kuza FULL EPISODE

Author : Fatin Diana Label :

Assalamualaikum,


Sinopsis:
Seorang doktor kacak bernama Aaron aziz(Arja Lee) tidak lagi mempercayai cinta selepas dikhianati oleh bekas isterinya dulu.Bagaimanapun kehadiran Kuza(Erin Malik) yang menjalani latihan di hospital tempat kerjanya telah merubah persepsi Dr Aaron tentang cinta.Namun cintanya itu diganggi oleh adiknya sendiri lakonan Hairul Azreen yang turut mempunyai perasaan terhadap Kuza.

Channel: Astro Ria
Jumlah episode: 13
Mula tayangan: 6 Mei 2013
Waktu tayangan: 10 malam, setiap Isnin
Barisan pelakon : Arja Lee, Erin Malik, Hairul Azreen

TONTON ONLINE
EPISOD 1
EPISOD 2
EPISOD 3
EPISOD 4
EPISOD 5
EPISOD 6
EPISOD 7
EPISOD 8
EPISOD 9
EPISOD 10
EPISOD 11
EPISOD 12
EPISOD 13

15 comments:

Haruno Hana 하나 said...

wah! nampak menarik! ^^ mula2 ingatkan Aaron Aziz betul.. hehe..

boni kacak said...

eh, bukan aaron aziz lah yang berlakon tu, boni kacak sebenarnya.hahahaha

Princess Syazliyana said...

best citer ni.. ;D

Dianaa said...

@Haruno Hana 하나; hehe tu lah. mula2 FD pun fikir Aaron Aziz yg berlakon

Dianaa said...

@boni kacak; haha! yeke? agak2 bila lah scene Boni Kacak nak keluar ek

Dianaa said...

@Princess Syazliyana; tau takpee. best sangat! :D

hazwan hairy said...

suka gila tgk cita ni klkar..haha

Dianaa said...

@hazwan hairy; haha betul tu

Fiqa Nsz said...

Erm takde astro. :(

Dianaa said...

@Fiqa Nsz; takpe, boleh tengok secara online :)

Nabilaa Izzati ✔ said...

menarik ^_^

prince Is said...

Sya rasa Endingnya
kuza pilih doktor aaron....
bru best citer....

Hana Fatiha said...

best citer nie. :))

Aisha Fauzi said...

Hairul Azreen nampak selekeh pulak ._.

Azizan said...

Update please ep 7 +