Adnan Sempit 3 Full Movie

Author : Fatin Diana Label :


SINOPSIS ADNAN SEMPIT 3 
Adnan Sempit 3 mengisahkan mengenai Adnan dan Nadia serta Bobby dan Wawa yang sudah pun melangsungkan perkahwinan. Adnan juga sudah mula pandai berjinak-jinak dengan perniagaan bapa mentuanya.
Apa yang menarik, Nadia dan Wawa didapati mengandung dan pelbagai konflik yang muncul dalam melayari alam rumah tangga mereka.
Meskipun Adnan dan Bobby pernah terbabit dengan aktiviti merempit sebelum ini, namun perkahwinan itu mengubah cara hidup mereka menjadi manusia yang bertanggungjawab. Walaupun sikit, jiwa mat rempit tetap tidak mampu dibuang sepenuhnya oleh mereka berdua.

PENERBIT: MIG Pictures Sdn Bhd
PENGARAH: Ismail Bob Hashim
GENRE: Aksi/Komedi
DURASI: 82 minit
PELAKON: Intan Ladyana, Shaheizy Sam, Along Cham, Yana Samsudin, Shima Anuar dan Angah Raja Lawak

Baru je tengok filem ni malam semalam. Memang best gila! Macam biasa, lawak tu mesti ada. Paling best ending filem ni. Nak tau ending macam mana? Meh tengok kat sini


Selamat menonton! ^^v

9 comments:

Ummi Shaheira said...

bestnya :D

Sheila Eiman said...

baru jee tengok tadi, memang best :D

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

huhuhu mesti bestkan.. tengok iklan pun dah syok.. :)

Kin Naz said...

wowwww

S.K.A said...

he3..nice sharing =) movie mmg best dan ditunggu2..

Nasuha said...

teringin nk tgk..

Sally Yatiey said...

dah tengok.. best ;D

Aisha Fauzi said...

Bookmark ! Lepas exam tengok ^^V

deno said...

dah tengok bulan lepas :)