Review KITSUI WhiteBerries BB Beaute & KITSUI Fedloss Fibre D’Tox

by - August 11, 2021

Assalamualaikum!

Haa harini FD nak kongsi dengan korang berkenaan produk jenama KITSUI. Tipu la kalau tak pernah dengar jenama ni kan sebab produk ni boleh dikatakan senang dijumpai kat farmasi atau drugstore. Bila produk ada kat kedai macam ni, kita pun jadi yakin nak try, betul tak? Susah tau sesuatu produk nak masuk dalam market farmasi dan drugstore ni.

KITSUI WhiteBerries BB Beaute KITSUI Fedloss Dtox

KITSUI tidak mengandungi bahan bahan berbahaya ye seperti gluten, bahan kimia, pengawet dan macam macam la yang tak elok untuk badan kita. Produk KITSUI dijamin HALAL dan sesuai untuk vegan. KITSUI juga pernah menang pelbagai Anugerah Antarabangsa ye. Bukan biasa biasa tauu.



KITSUI WhiteBerries BB Beaute
Sape je yang sesuai untuk ambik KITSUI WhiteBerries BB Beaute ni? Bagi yang pentingkan kulit muka, ssesuai sangat. Sebab apa? Sebab untuk yang ini memang fokus pada kulit. Dapat bantu masalah jerawat, pigmentasi, kulit kusam, kulit kering, dan macam macam masalah kulit lah tapi bukan masalah eczema okay?


Bahan bahan yang ada dalam KITSUI WhiteBerries BB Beaute adalah beribiru, rasberi, kranberi, plum, strawberi dan anggur. Semua orang tau khasiat buah berries ni apa, kan? Ianya kaya dengan aktioksidan aktif dan banyak vitamin antaranya vitamin E, vitamin C dan vitamin A.



Banyak khasiat dan manfaat bahan dalam KITSUI WhiteBerries BB Beaute ni kan? 
Plus, KITSUI WhiteBerries BB Beaute ni menggunakan formulasi terkini dari Korea dan buah beri dari Itali. Mereka menggunakan teknik pembekuan berkepekatan tinggi untuk menjadikan serbuk. KITSUI juga menggunakan mesin vakum TANPA menggunakan vakum alkohol supaya dijamin HALAL.

Antara pengguna KITSUI WhiteBerries BB Beaute yang dah nampak kesannya:
Kesan seawal 7 hari, sape je yang taknak kulit cantik. Betul tak? Lelaki dan perempuan boleh amalkan, takde masalah.




KITSUI Fedloss Fibre D’Tox
Yang ada masalah dalaman sangat sesuai contohnya cepat letih, badan lesu, mulut dan badan berbau. Selain tu sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah pencernaan. Sebab banyak toksin dalam badan, so timbul lah masalah macam tu. Selain tu punca dari cara pemakanan yang tak sihat macam makanan yang berlemak dan berminyak, kurang minum air masak, tak bersenam. Faham sendiri lah ye. Badan nak sihat tapi cara tak betul, takboleh jugak.

KITSUI Fedloss Fibre D’Tox menggunakan formulasi terkini dari Korea. Mengandungi semua bahan semulajadi termasuk campuran ramuan herba asli dan serat buahan seperti buah epal, kiwi, oren, avocado, tomato, lemon dan nenas.



Bahan bahan utama dalam KITSUI Fedloss Fibre D’Tox 
Buah-buahan kaya dengan nutrisi serat, zat besi dan vitamin A, B dan C. Ia dapat membantu tubuh sentiasa terhidrasi
Acacia Gum mengandungi nutrisi serat pribiotik dan membantu melancarkan sistem penghadaman
Psyllium Husk pula mempunyai nutrisi prebiotic dan membantu melancarkan sistem pencernaan
Senna membantu menggalakkan pergerakan usus
Teh Hijau meningkatkan kadar metabolism tubuh badan

Antara testimoni dari pengguna yang dah Berjaya turunkan berat badan dengan KITSUI Fedloss Fibre D’Tox








Tengok pada jadual diatas ni. Dan bandingkannya dengan produk lain yang ada di pasaran. Banyak korang boleh jimat bila amalkan KITSUI ni kalau buat kira kira dengan betul. Jangan pandang pada nilai sekotak tapi kira bape kos sehari untuk kesihatan dan kecantikan yang korang nak. Sangat berbaloi dengan harga dan kesan yang akan korang terima.

Buat apa nak membazir dengan produk yang mahal kalau kita boleh berjimat kalau kesannya sama je? So keputusan di tangan anda untuk pilih yang mana bagi membantu masalah yang korang hadapi. Nak badan sihat, kulit bersih berseri. You choose!
Produk KITSUI boleh didapati di kedai farmasi dan drugstore berdekatan dengan anda.



You May Also Like

0 comments