Pusat Pemeriksaan Mata yang Terbaik di OPTOM Bangi

by - April 24, 2022

Assalamualaikum


Bagi korang yang masih mencari tempat untuk periksa mata silau atau rabun, ha meh baca sampai habis. Sebab Fatin nak cerita sikit tentang pusat pemeriksaan mata yang bagi servis terbaik kat Bangi. Mungkin ada yang pernah kenal dengan pusat penjagaan OPTOM Eyecare Bangi, dan mungkin ada yang taktau lagi.


Fatin pernah je beli cermin mata secara online dengan OPTOM. So kali ni Fatin nak share lebih lagi tentang servis supaya korang lebih faham tentang OPTOM Eyecare Bangi. Tengok video ni dulu yaa


Haa dah tengok kan? So kat OPMTOM ni ada perkhidmatan:

- PRIMARY OPTOMETRY CLINIC
Refraction
Anterior 
and Posterior Eye Examination

- BINOCULAR VISION
Squint

- PEDIATRIC OPTOMETRY
Kids Vision

- OPTHALMIC DISPENSING 
Contact Lenses 
Prescription Glasses 
and Sunglasses


OPTOM Eyecare Bangi bukan seperti kedai cermin mata lain sebab mereka lebih kepada merawat mata juga tau. Sebab tu servis macam kat klinik. OPTOM sangat bertoleransi dan cekap dalam membantu kes kerabunan, sistem fokus otot mata dan sistem jajaran penglihatan mata. Mereka juga mampu kembalikan fungsi asal dan keselesaan mata untuk menjalankan aktiviti harian.

OPTOM terdiri daripada pasukan yang Profesional. Secara tak langsung mereka ingin memberikan pengalaman istimewa untuk setiap pelanggan mereka. Kalau nak cek mata untuk anak pun boleh tau sebab OPTOM memang pakar untuk bahagian tu.

OPTOM akan konsisten untuk follow up pelanggan tentang mata mereka. Tu yang best tentang OPTOM sebab mereka menjamin hak dan kepentingan bersama.



Hampir 6 bulan dah Fatin guna cermin mata dari OPTOM. Cermin mata ni takde power. Cuma ianya khas untuk kita selalu main gadget. Yelah, hari hari main phone. Ni pulak buat keje guna laptop. Kena la jaga mata.



Alamat: Optom Eyecare Bangi
No.37, Jalan 8/1, Bandar Baru Bangi,
43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan.
(Berdekatan Marrybrown, Seksyen 8 Bandar Baru Bangi)


You May Also Like

0 comments