Rawatan HiFU Tanpa Suntikan Kembalikan V Shape Wajah di Klinik Dr Bazilah

by - August 25, 2022

Assalamualaikum

Perempuan dengan kecantikan memang takboleh dipisahkan, betul tak? Cantik dari segi muka, badan, macam macam lah. Ada macam macam cara nak cantik. Mudah dan susah je. Tapi paling problem dengan perempuan bab berat badan. Nak diet kemain susah, tapi nak body slim atau dagu runcing. Nasib lah jumpa Klinik Dr Bazilah.

Mesti korang tertanya tanya nak cantik apa kaitan dengan aesthetic klinik ni kan. Yup, Klinik Dr Bazilah ni aesthetic clinic. Clinic aesthetic ni bukan semua doctor boleh bukak ye. Cuma doctor yang diiktiraf dan ada lesen je boleh mengendalikan klinik. Di Klinik Dr Bazilah mempunyai 4 orang doktor yang diiktiraf dan mempunyai pengalaman bertahun tahun dalam bidang ini. Klinik ini telah berdaftar dengan Kementerian Kesihatan. Selain tu, doctor doctor disana menggunakan kaedah yang terbaik yang selamat dan terbukti secara klinikal. So korang tak perlu ragu ragu dengan rawatan yang disediakan oleh klinik ni.


High-Intensity Focused Ultrasound (HiFU)


Rawatan High-Intensity Focused Ultrasound atau lebih dikenali sebagai HIFU, adalah rawatan untuk slimming di muka seperti V Shape, double chin dan menaikkan pipi nampak lebih anjal. Rawatan HiFU ni paling selamat bagi mereka yang takut dengan jarum suntikan sebab caranya dengan membakar lemak di wajah. 


Paling best, rawatan HiFU ni dapat meransangkan pertumbuhan kolagen di wajah dan takde downtime. Haa, muka slim siap kolagen dan tegangkan kulit pulak tu. Cantik lah kulit muka kita kan.


Fat Melting Injection


Haa kalau ada yang jenis berani dengan jarum, lagi bagus buat treatment fat melting injection. Kalau untuk injection, boleh untuk seluruh badan cuma ada sesetengah part yang boleh disuntik ye. Contoh macam nak kempiskan perut, atau kecilkan lengan dan sebagainya.

Yang best tentang Fat Melting Injection ni boleh mengurangkan tanda selulit kat kulit badan tau. Bila kulit mengecut atau tegang, selulit pun boleh pudar.


Antara bahagian yang boleh disuntik:

Memang seronok kalau dapat badan idaman kan. Boleh buang lemak lemak degil kat bawah dagu, kat lengan. Memang situ paling susah nak buang lemak walaupun kita exercise, belum tentu boleh fit balik bahagian lengan.

Untuk suntikan ni, bukannya sekali treatment terus nampak perbezaan ya. Kena buat beberapa treatment berdasarkan berapa banyak lemak degil yang ada kat badan atau muka untuk dapatkan kesan yang memuaskan hati.
Pada yang tengah mengandung atau menyusu badan tak digalakkan ye untuk buat rawatan slimming ni. Kalau ada apa apa jenis alahan pulak baik tanya pendapatan doctor dan ikut pendapat yang lebih pakar dan arif tentang ni.

Korang yang nak rasa nak bakar lemak, dapatkan badan idaman boleh dapatkan rawatan di aesthetic clinic Dr Bazilah. Ada 2 cawangan di Selangor dan 1 cawangan di Kuala Lumpur. Lebih baik contact dulu untuk dapatkan tarikh temu janji.


Cawangan Bangi:
Alamat: C10 G, Plaza Paragon Point, Jalan Medan Pusat Bandar 5, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor
Hubungi: 03-8922 9681 / 01115905931

Cawangan Shah Alam:
Alamat: R1-02-01 Emira, Jalan Akuatik A 13 /64 A, Sekseyn 13 Shah Alam, 40100 Selangor
Hubungi: 03-5035 7359 / 013 5757627

Cawangan Kuala Lumpur:
Alamat: Unit A1-10, Level 1 Puncak Sentul, 8, Jalan Sentul Pasar, 51000 Kuala Lumpur
Hubungi: 013-817 7005


You May Also Like

0 comments