Nak tiket wayang PERCUMA dari KLIPS?

by - June 22, 2013


Assalamualaikum,

Sebelum ni, FD ada cerita yang FD dapat tiket wayang percuma dari. KLIPS. Korang boleh rujuk kat [ENTRI] ni. Lepas tu ada yang tanya, macam mana nak dapatkan tiket wayang percuma tu.

Dalam entri ni, FD nak ajar pada yang tak tahu.

First, klik butang hijau yang ada tulis "Connect with SAYS now!".
Sign in macam korang sign in Says.my atau 8Share.
Lepas sign in, tengok kat movies tu. Klik kat movie yang ada kotak kuning yang tertulis "FREE PASSES!". Klik pada movie yang korang nak je lah. Okay? ;)

Lepas klik, akan keluar macam ni.
Untuk dapatkan peluang dapat tiket wayang percuma, korang boleh share melalui Facebook atau Twitter. Atau mana-mana akaun yang korang ada lah.
Cara dia sama macam korang share iklan 8Share. Kena orang klik kat link tu untuk dapat peluang yang lebih tinggi untuk dapatkan tiket percuma tu.

Ini contoh yang FD ada. Kecewa gila tak dapat tiket wayang untuk Fast & Furios 6. Tapi takpe, nasib baik dapat tengok juga, dua kali pulak tu dan PERCUMA! Sebab kawan belanja. Hihi :D
Tak dapat untuk Fast & Furious, tapi dapat untuk EPIC. Dan tapi lagi, sayang gila sebab tak dapat tengok. Masa tu FD dah balik Terengganu. Huwaa!

Eh melalut dah. Okay, skip benda melalut tu.

Kalau ada tulis "Congratulations! You won the movie passes.". Okay, memang untung siapa yang dapat tu. Lepas nampak tu, cek email laju-laju! Pihak diorang akan ucapkan tahniah dan minta butir-butir yang diperlukan. Masa tu, korang boleh pilih nak pick up kat opis diorang atau nak diorang post ke rumah. Kalau takde maklum balas dari korang untuk email yang diorang bagi dalam masa 2 hari, diorang akan bagi tiket tu kat orang lain.
Kalau nak pick up, diorang dah sediakan alamat opis diorang dan masa yang sesuai untuk pick up. Tapi diorang tak tinggalkan nombor telefon.

Ni nombor telefon opis Says / 8Share / Klips
+603 7731 7583

Kalau korang nak pihak diorang post, bagi details yang pihak diorang minta :)

Tapikan, seriously, susah gila woi nak cari opis diorang. FD sampai berpeluh-peluh cari. Tak rugi pun kalau pi sana sebab diorang sambut kedatangan kita tu macam mesra gila! Diorang friendly, serious tak tipu. Opis diorang pun jenis santai. FD suka tengok ^^

Harap entri ni membantu lah ye
untuk korang yang nak tiket wayang percuma dari KLIPS ^^

You May Also Like

7 comments

  1. salam kenal dari kami outbond di malang :)
    jangan lupa kunjungi kami di website kami : http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  2. join my first GA :)

    http://masnayli.blogspot.com/2013/06/giveaway-pertama-bulan-jun.html#

    ReplyDelete
  3. teringin jugak tu nk dapatkn tiket free...

    *pcl dah masukkan url blog FD dlm list 'Blogger Sporting'..check it up.

    ReplyDelete
  4. tak pernah menang lagi.. huhuhu

    ReplyDelete