Krim EVE Cottage Essence BEST!!

by - October 02, 2013


FD nak share something yang BEST GILER!
Apa yang best? Krim yang sangat sesuai untuk semua orang. Bukan untuk muka je, satu badan pun boleh tau. FD guna krim ni, so nak share dengan korang jugak.
Krim EVE Cottage Essence!

Sedikit info tentang EVE Cottage Essence Cream
Krim innovasi Perancis, rumusan semulajadi, membantu memulihkan permukaan dan sel, meratakan warna dan menegangkan kulit anda. Di samping meningkatkan tenaga dan sistem imunisasi, Essence Cream boleh menyeimbangkan hormon badan anda. Khas dan terbaik untuk wanita tanpa mengira faktor umur.



Kelebihan EVE Cottage Essence Cream:
1. Mencerah, menggebu, dan melembap kulit & wajah.
2. Mengurangkan jeragat, jerawat, eye bag & kedut muka.
3. Mengimbangi hormon dan metabolisma badan.
4. Mengurangkan dagu berlapis.
5. Mengurangkan sakit kepala & stress.
6. Menstabilkan kitar haid.
7. Menegang & menanjalkan payudara.
8. Menghilangkan simptom menopause.

EVE Cottage Essence Cream - Ingredients
Essence Cream dihasilkan daripada formulasi khas yang menekan kepada pemulihan dan keseimbangan hormon. Berteknologi Nano - MUDAH MERESAP ke dalam kulit untuk kesan Optimun!

1. Mexican Wild Yam (Dioscorea Villosa)
Dunia mempunyai 256 species Wild Yam berlainan dan hasil ujikaji dibuat, Dioscorea Villosa memiliki nilai Diosgenin yang paling tinggi. Diosgenin membekalkan sumber nutrisi yang diperlukan untuk meningkatkan pengeluaran progesteron asli dan DHEA. Ringkasan, DHEA (Dehydroepiandrosterone) mengawal segala hormon penting di dalam tubuh. Tanpa hormon yang seimbang, tubuh tidak dapat berfungsi dengan normal.

2. Angelica Polymorpha Sinensis Root
Digunakan secara meluas dalam perubatan tradisional Cina untuk merawat sakit puan, keletihan, anemia yang ringan dan tekanan darah tinggi. Ia mempunyai nilai antioksidan yang tinggi. Antioksidan melindungi sel-sel daripada kerosakan.

3. Grapeseed Oil
Minyak biji anggur mengandungi vitamin, mineral, protein, lipid, karbohidrat dan antioksidan. Ia mengandungi kuantiti tinggi Vitamin E dan F dan juga mineral seperti zinc potassium, copper, calcium, phosphorus, magnesium, iron dan selenium. Namun yang paling penting minyak biji anggur kaya dengan proanthocyanidins (OPC) kompaun yang tinggi dalam antioksidan di mana ianya adalah 50 kali ganda lebih berkesan daripada Vitamin E dan 20 kali lebih hebat daripada Vitamin C. Dari segi kosmetik pula, minyak biji anggur sering digunakan sebagai pelembap kerana keupayaan untuk menyuburkan dan menggebukan kulit. Ia mudah diserap oleh kulit dan membantu mengekalkan keanjalan kulit.

4. Soy Protein
Protein soya adalah antioksidan dan penghalang sinar UV yang semulajadi. Protein soya membantu melindungi kulit daripada kerosakan dan anti-penuaan. Soya juga boleh mencerahkan kulit yang diingini oleh wanita yang mempunyai warna kulit yang tidak sekata dan masalah kulit seperti sinaran matahari.

5. Ginseng
Ginseng merupakan antioksidan semulajadi untuk meratakan kedutan, dan mencerahkan lingkaran hitam bawah mata - eyebag. Digunakan sebagai rawatan anti-penuaan kulit, ginseng mengandungi sebilangan besar phytonutrients. Phytonutrients ini boleh merangsang dan mengaktifkan metabolisme kulit dan aliran darah untuk menjana semula dan sekatakan kulit. Ia juga boleh menyembuhkan kulit rosak dan kering. Ia juga menyeimbang kelenjar minyak, melegakan keradangan dan memutihkan warna kulit.

6. Vitamin A
Vitamin A berfungsi menyekata kulit dan merangsang Dermis - di mana kolagen, elastin dan salur darah berada, supaya aliran darah meningkat ke permukaan kulit sekaligus mengurangkan kedutan. Vitamin A juga membantu mengumpul kolagen dan melambatkan kerosakan kolagen dan elastin, menyembuh luka, menjadikan kulit licin dan sekata, mengurangkan tompok coklat dan pigmentasi, mengurangkan pengeluaran sebum dan merawat jerawat.

7. Vitamin C
Vitamin C atau L-Asid Ascorbic terbukti kajian untuk merangsang sintesis kolagen, yang penting kerana penghasilan kolagen semulajadi tubuh berkurangan dengan peningkatan umur. Pendedahan lama terhadap matahari juga mempercepat pengurangan kolagen. Kajian saintifik juga menunjukkan bahawa vitamin C membantu untuk mengurangkan garis-garis halus, parut, dan kedutan. Sebagai antioksidan, Vitamin C berupaya memusnahkan radikal bebas yang merosakkan sel-sel dan keanjalan kulit, justeru memperbaiki rupa keseluruhan dan kesihatan kulit.

8. Vitamin E
Vitamin E juga adalah antioksidan yang melindungi dan pembaikan kulit anda, sekaligus mengekalkan kulit dalam keadaan yang baik. Apabila vitamin E digabungkan dengan vitamin C, dan digunakan untuk kulit, ia membantu mengurangkan pembentukan sel-sel Sunburn dan menawarkan perlindungan baik daripada matahari. Faktor penting dalam Vitamin E ialah ia mengandungi tindakan anti radang (anti-inflammatory action) yang kuat, dan ini boleh mencegah tanda-tanda penuaan. Ini kerana keadaan radang dalam kulit adalah punca utama penuaan kulit. Selain itu, Vitamin E juga membantu meningkat daya penembusan bahan lain ke dalam kulit dengan mudah. Akhir sekali, Vitamin E memiliki ciri-ciri pelembap kulit yang sangat baik, juga membantu untuk mengelakkan kehilangan air di kulit, dan dengan itu meningkatkan kandungan kelembapan semulajadi kulit.

Semuanya daripada bahan semula jadi. So jangan risau, sesuai untuk semua jenis kulit ;)

Harga pasaran EVE Cottage Essence Cream
RM75 SM / RM80 SS

Harga Promosi Oktober
RM65 SM / RM70 SS
FreeGift - 1 piece mask DreamBeaute [GAMBAR]
Pilihan mask:
*Dream Beaute Lavender Aromatic Essence
*Dream Beaute Rose Aromatic Essence Whitening Mask
*Dream Beaute Pearl White Hydro Mask
*Dream Beaute Papaya Essence Hydro Mask
*Dream Beaute Bird Nest Ling Zhi White Nutrition Mask
*Dream Beaute Lemon Astringent Brightening Essence Mask

Berminat? Inbox FD kat [PAGE/FACEBOOK]
atau
email ke [ftndiana@ymail.com]
For fast reply: 014-277 1924 (WhatsApp / WeChat)
014-309 4658 (SMS ONLY)

Nombor akaun akan diberikan selepas confirm order :)
Maybank / CIMB


Testimoni:


Ehem! Testimoni dari FD pun ada tau. Ihik!

Hasil sebulan guna EVE Cottage Essence Cream!


You May Also Like

4 comments

  1. Wahhh bagusnya krim ni :D Boleh pakai tanpa mengira faktor umur... Saya pon boleh pakai ke HAHA xD

    ReplyDelete
  2. wow! cam best..
    testimonial kat bawah tu comey :)

    ReplyDelete
  3. ok ke?macam nak cuba je nie...

    ReplyDelete