Dapatkan produk K Beauty dari Hansaegee Nature!

by - December 31, 2018


Assalamulaikum! 😊

FD perasan sejak akhir akhir ni k beauty jadi hangat sangat! Tengok sana, k beauty, tengok sini k beauty. Apa K tu? Korea lah sayang. Ramai yang nak jadi cantik macam awek Korea ni 🙆

So kalau korang salah seorang peminat k beauty, korang mesti baca post kali ni sebab FD nak share dengan korang kat mana boleh dapatkan barang k beauty yang memang dari Korea tapi dijual di Malaysia.



Hansaegee Nature. Ini nama brand, bukan nama produk ye. Produk ada baaaaaaaaanyak jenis. Nanti FD story, okay? For starting kita kenal dengan brand ni dulu.

Hansaegee Nature jenama skincare yang bertapak di Malaysia dan 100% ORIGINAL MADE IN KOREA. Yes girl, barang direct dari Korea dijual di Malaysia. Brand ini ditubuhkan sejak 2011, dan mereka bermula dengan mengimport produk skincare yang berkualiti tinggi dan original dari Korea. Hansaegee Nature akan memastikan bahan yang terdapat di produk dijamin diluluskan secara sah dan selamat digunakan. Matlamat Hansaegee Nature adalah berkongsi tentang produk penjagaan kulit yang berkualiti dan selamat bersama gadis gadis (or maybe there's a few guys) di Malaysia dengan cara yang mudah.

Semua skincare produk Hansaegee Nature cuma boleh didapati di website rasmi [https://hansaegee.com/shop/] mereka sahaja. Korang takkan jumpa kat mana mana kedai retail atau portal online lain. So memang terjamin lah produk ni, takde lah orang suka suka nak ciplak.

Sebelum nak membeli tu, daftar [https://hansaegee.com/shop/customer/account/create/] lah dulu ye 😁

Macam biasa lah kena isi nama, email dan password untuk pertama kali daftar.


Lepas daftar, Hansaegee Nature akan hantar email pada korang untuk maklumkan yang korang terima 50 point. Setiap pendaftaran memang akan dapat 50 point automatik, best kan?

Next, let me share with you girls how to make order on Hansaegee Nature website

Nampak tak? Siap je order terus boleh dapat point based on how much korang spend kat Hansaegee Nature. Tu yang best kat Hansaegee Nature. Setiap RM1 akan dapat 1 point. Bila korang beli item harga RM180, automatik akan dapat 180 point. Apa function point ni? Untuk setiap 100 point layak dapat diskaun RM1. Kalau 200 point, jadi jimat RM2 pulak. Haa gitu 😉 pssttt, point takde tarikh luput tau! So boleh guna anytime!

Dah nak beli item, mesti fikir shipping macam mana pulak, kan? Don't worry! Free shipping untuk pembelian RM70 ke atas. Pastu boleh pulak pilih antara PosLaju atau GDex. Yelah, atas keselesaan atau yang mana lebih mudah. Lain kawasan lain servis courier ni, kan? Order sebelum pukul 10 pagi akan post pada hari yang sama and kalau lepas 10 pagi baru bayar, esoknya lah baru staff Hansaegee Nature akan post out order korang tu.

Untuk pembayaran pulak ada 3 pilihan. Online transfer, bank deposit, atau kredit kad (via ipay88). Boleh refer [https://hansaegee.com/shop/payment]. Nak order melalui WhatsApp atau live chat pun takde masalah. Ikut korang yang mana lebih mudah.


Hampir sebulan dah FD guna produk paling laku keras dari Hansaegee Nature. Apa lagi kalau bukan Gold Nano CC Cream.

Sekarang FD dah takde lagi masalah kulit kering dan tona tak sekata. Thanks to Gold Nano CC Cream! Yes, this cc cream boleh sekatakan tona kulit kita selain daripada
Lepas ni boleh cuba produk lain pulak sebab FD percayakan dengan kualiti yang terjaga dan dijamin selamat dengan Hansaegee Nature.


Kalau korang nak tahu info produk, boleh klik je kat item, contoh macam dalam gambar kat bawah ni

Contohnya macam produk Aqua Whitening Cream. Kat situ dah tersedia info produk beserta harga. Sesuai untuk kulit jenis apa, bila expiry date produk, produk tu ada bahan apa, dan macam macam info lagi tau!


Nampak? Siap tunjuk lagi macam mana tekstur produk tu.


Kalau korang rasa macam was was nak tau produk ni bagus ke tidak, boleh pergi tengok kat review [https://hansaegee.com/shop/blog/reviews.html]

Dari situ korang akan yakin lepas tengok review dari ramai customer Hansaegee Nature. Yes, FD sendiri lebih yakin bila tengok banyak feedback positive dari customer diorang. Kita sebagai pembeli / pengguna mesti lah akan selidik betul betul sebelum beli, kan?


Lepas dah beli, nak tau pulak cara nak guna produk tu. Kan? Takkan lah kite nak main bantai je tepek kat muka. Nanti kata produk tak menjadi pulak. No no no, tak elok gitu. Nasib baik Hansaegee Nature sediakan bahagian tutorial [https://hansaegee.com/shop/blog/tutorials.html]

Haa nampak tu? Bukan tutorial untuk 1 produk je tau. Tapi untuk semua produk yang Hansaegee Nature jual. Each of item tu ada tutorial sendiri. Siap ada video kalau korang takfaham.

Website Hansaegee Nature memang friendly use! Nak cari apa, semuanya dah tersedia ada. Tak perlu nak pening pening. Nak beli barang pun senang tau. Tak leceh sikit pun. So korang tunggu apa lagi? Go get your k beauty product from Hansaegee Nature now!



Website: https://hansaegee.com/shop/
Instagram: https://www.instagram.com/hansaegeenature/
Fanpage: https://www.facebook.com/HansaegeeNature
YouTube: https://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia

You May Also Like

14 comments

  1. rasanya product K Beauty banyak yang kena dengan kulit2 orang Malaysia. asian skin itu yang makin famous. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe yesss, kulit orang kite pun sesuai je. kan kategori asia jugak :p

      Delete
  2. Bagusnya produk macam ni.. Ada perubahan baik ni yang kita nak kan...
    Husniey follow sini #3986

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe produk yang ada kesan la kite suka kan

      Delete
  3. Produk2 kat hansaegee ni mmg okay dan berkualiti

    ReplyDelete
  4. Hansaegee ni memang well-known and dah lama establish kan. Macam menarik je CC cream tu, Mak pakai CC cream juga. Senang, all benefit in 1. Nanti nak try yang ni pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, dah lama establish. mak kena cuba! hehe

      Delete
  5. dah lama perhatikan brand ni, moga ada rezeki nak try nanti

    ReplyDelete