Kulit kekal lembap dengan sheet mask dari Jayeon Cosmetics

by - February 26, 2019


Assalamualaikum




FD sukaaaa sangat sangat dengan sheet mask dari @jayeoncosmetics ni! Sebab efek dia best. Kulit pun kekal lembap dan berseri. Psssttt, boleh mencerahkan kulit jugak tau. Setiap jenis ada special dia . • Time to get fairer - pearl whitening mask • In LOVE with Moisture - aloe hydrating mask • SHINE like the whole universe is yours - raspberry brightening mask . Paling penting, mask ni takde alcohol tau! FD akan blog tentang mask ni dengan lebih details tiap jenis mask ni . @jayeoncosmetics tengah buat promosi tau! . Feb 2019 Promotion : 10pcs of masks for RM18 @ 11street (https://www.11street.my/store/jayeon) March 2019 Promotion : Any 30pcs of masks for RM30 @ Shopee (https://shopee.com.my/jayeon.os) . Tunggu apa lagi? Dapatkan sekarang untuk offer yang best ni . #jayeoncosmetics #madeinkorea #raspberrybrighteningmask #pearlwhiteningmask #aloehydratingmask
A post shared by Lifestyle Blogger (@ftndiana) on


Kulit kering makin menjadi pulak akhir akhir ni. Nasib baik lah Jayeon Cosmetics ada keluarkan produk sheet mask yang fokus kepada kelembapan kulit. Comel kan packaging sheet mask ni?

Ada yang masih taktau tentang Jayeon Cosmetics?
Jayeon atau sebutannya "Cha-yon" membawa maksud nature and kind dalam bahasa Korea. Brand ini mengeluarkan produk personal care untuk kepala hingga ke kaki dengan harga yang berbaloi. So, bukan setakat cantikkan kulit muka je ya. Dan produk yang dikeluarkan oleh Jayeon ni lebih fokus pada natural skincare product yang terbaik dari Korea.



Pearl Whitening Mask
- Mengandungi asid amino dan vitamin membantu untuk mempercepatkan metabolisme kulit, sekatakan dan mengurangkan kotoran pada kulit. Kulit akan nampak lebih cerah, lembut dan melembapkan.


Raspberry Brightening Mask
- Diperkayakan dengan campuran rumusan dari Noni, Raspberry dan Lidah Buaya di mana ia menghidrasikan, melindungi dan mengukuhkan struktur kulit dengan memberikan nutrisi serta kelembapan berpanjangan sementara mencerahkan kulit, menjadikan kulit wajah berseri dan cantik.


Aloe Hydrating Mask
- Hidrasi kulit dengan formula yang mengandungi agen pelembap dan penenang. Ia membantu mengekalkan kelembapan kulit dan mengukuhkan fungsi halangan kulit. Kulit akan tampak sihat dan lembut.


Review: FD suka dengan teksture sheet mask ni sebab senang adjust kat muka. Baunya pun wangi. Lepas apply mask, kulit FD rasa lebih segar, lembut dan lembap. FD boleh bagi rate 4.9/5! Sangat rekemen kat korang yang jenis ada masalah kulit kering. Kulit normal pun boleh je guna mask ni 😄 yang penting, TAKDE ALKOHOL.


Sekeping mask harga RM4. Kalau beli 1 kotak (ada 5 keping), harga RM15.90
Tapiiiii, Jayeon ada buat offer tau! Memang murah gila dan banyak boleh jimat.

Feb 2019 Promotion :
1) 10pcs of masks for RM18 @ 11street (https://www.11street.my/store/jayeon)

Mar 2019 Promotion :
1) Any 30pcs of masks for RM30 @ Shopee (https://shopee.com.my/jayeon.os)

Website: https://jayeoncosmetics.com/
Facebook: https://www.facebook.com/jayeoncosmetics/
Instagram: https://www.instagram.com/jayeoncosmetics/

You May Also Like

4 comments

  1. takpernah try lagi sheet mask ni, cantiknya packaginG!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pegi try cepat, hehe. kan? comel design kat packaging ni

      Delete
  2. wahhh murah la mac promo tu, rasa mcm nak beli juga nnt..

    ReplyDelete