Tiada lagi tumit pecah dengan Neem

by - March 11, 2019


Assalamualaikum

Apa Neem Balm ni? Meh FD nak kongsikan tentang Neem Balm yang FD baru je guna. Bukan baby je, dewasa pun boleh guna. Yes, boleh guna tak kira umur. Tua, muda, semua boleh guna.


FD selalu sapukan Neem Balm pada jari kaki Fayyra sebab kulit selalu menggelupas


Neem Balm ni bernilai RM45.
Untuk setiap pembelian Neem Balm, korang akan dapat termometer dan bekas Neem Balm yang warna hitam tu. Dan juga keychain rainbow. Not bad kan? Dengan harga tu, dapat 3 free gift.

Tekstur Neem Balm seperti dalam gambar yang korang tengok. Warnanya seperti warna daun jugak, kan? Senang nak apply pada kulit dan selesa. Ianya tak terlalu melekit pun.

Neem Balm diperbuat daripada minyak zaitun, minyak bunga, serbuk neem, lavender dan tea tree. Bau pun wangi sebab diperbuat daripada lavender kan. Neem balm membantu melembapkan dan melindungi kulit. Jadi, ianya sesuai untuk kulit kering dan sensitif. Kalau tumit pecah pun boleh guna tau dan akan baiki semula kulit jadi sediakala.

Sebekas ni boleh guna dalam tempoh setahun je tau lepas korang buka bekas ni. Lebih tempoh jangan pakai pulak, risau jadi benda yang tak diingini. Neem Balm ada kelulusan KKM, KKM NOT 181101999k.


Alhamdulillah, Neem Balm sesuai untuk kulit Fayyra. Yelah, kulit baby kan sensitif. Takboleh main guna je sembarangan. FD yakin untuk guna produk ni sebab produk ni 100% natural.

Pada yang berminat untuk dapatkan produk Neem Balm, boleh contact di page atau WhatsApp; disertakan di bawah
https://www.facebook.com/neembalmzmbeauty/
011-3248 4182


You May Also Like

2 comments

  1. best kan..kite pun guna neem balm ni. bau pun sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. best sangat kak. anak guna pun tido lena dia malam2. kite pakai bila kulit gatal2

      Delete