Kiseki Japan: Marine Collagen Facial Cleanser PERTAMA di Malaysia

by - May 27, 2019


Assalamualaikum! 🙋

Lama rasanya tak update blog. Busy sikit dengan keje part time sambil jadi mak mak ni, hehe. Sejak jadi ibu ni, muka FD pun tak terjaga. Bukan tak jaga langsung cuma tak jaga betul betul yang sepatutnya. But lucky me! Ada sabun pencuci muka dari Kiseki Japan. Sabun pencuci muka yang berasaskan marine collagen.



Kiseki Japan mementingkan 3 perkara.
Clean・Hydrate・Protect

Sangat sesuai dengan kulit muka FD memandangkan kulit FD jenis kulit kering. Sangat penting untuk keep hydrate kulit kita lagi lagi Malaysia ni panas, hehe. Bila tak pakai pencuci muka, rasa tak selesa je muka ni masa sentuh. Juga sesuai untuk semua jenis kulit tau.

Sabun ni diperbuat dari bahan yang unik antaranya kolagen dari Tilapia's Fish Scale, Royal Jelly, dan 10 jenis bunga rare dan esktrak herba. Ianya didatangi dalam 2 jenis. Untuk wanita dan lelaki. Haa, bukan sembarangan tau. Bukan jenis yang pakai ikut sedap je sabun ni.

FD suka sebab mengekalkan kulit hydrasi dan melembutkan kulit hasil dari kolagen yang ada. Selain tu, kolagen ni jugak boleh membuang kotoran dan minyak di kulit muka kite. So, kulit yang jenis ada pori pori tu takkan tersumbat la sebab ianya akan deep clean kulit kita.

Sabun ni memang kite rekemen sebab ianya tiada paraben dan pewarna. Cuma menggunakan bahan semulajadi seperti Fish Scale Collagen dan ekstrak tumbuhan. 100% diperbuat di Jepun.

Pada yang berminat untuk dapatkan sabun yang ada marine collagen ni, boleh usha website ni;
https://www.kisekijapan.com/
https://www.instagram.com/kiseki_japan/

You May Also Like

2 comments