Kulit semakin berseri dengan Hydramemory Hydra & Glow

by - July 15, 2021

Assalamualaikum


Perempuan dengan penjagaan kulit memang takbole dipisahkan. Yelah, perempuan mana je taknak cantik, kan? So far dah macam macam skincare FD try and error tapi kali ni jadi suka pulak dengan 1 produk dari Comfort Zone ni.

Comfort Zone adalah produk dari syarikat Luscious Solution Sdn Bhd (dikenali sebagai Firstwide Concept) dan adalah sebahagian daripada Cheerful Marketing Group. Ia ditubuhkan pada tahun 2008 sebagai syarikat pengedar yang membekalkan produk penjagaan kulit dan rambut.
Sehingga hari ini, mereka sudah mempunyai partnership lebih dari 200 salun kecantikan dan rambut diseluruh negara dan semakin berkembang. Mereka telah berjaya memasarkan produk pada Swiss line, Dr. Rimpler, Isabelle Lancray, Comfort Zone, Skin Produk Regimen, Nubea dan H.Zone di Malaysia.

Comfort Zone adalah jenama penjagaan kulit profesional yang ditubuhkan pada tahun 1996 dengan pendekatan berasaskan kesedaran sains yang menggabungkan prestasi dan kesinambungan. Dengan 20 tahun pengalaman warisan dalam industri spa bersama dengan inovasi berterusan, [comfortzone]
menawarkan formula bersih dan berorientasikan hasil dan rawatan spa untuk wajah dan badan.

HYDRAMEMORY HYDRA & GLOW and SUBLIME SKIN LIFT & FIRM AMPOULES
adalah intensif dan alternatif yang sempurna untuk dapatkan rawatan seperti di spa, dengan keadaan kite yang tengan lockdown gara gara pandemic ni. Lagipun spa dan salun kan tutup, takboleh beroperasi. So kite buat home-spa sendiri je. All from home 😍

Hydramemory Hydra & Glow Ampoule:
• akan nampak hasil segera dalam 7 hari!
• Rumus pendekatan Sains Conscisous Brand benar-benar bersih, kaya dengan bahan berteknologi tinggi yang asli dan selamat.
• Bebas dari derivatif haiwan, pewarna tiruan, wangian dan parabens yang ditujukan kepada Vegan dan semua orang yang mencari penjagaan kulit yang transformasional
• Dibuat di Itali, Parma, Itali di Davines Village, B yang diperakui perbadanan dan laman web pengeluaran karbon yang hanya menggunakan sumber boleh diperbaharui dan dikitar semula sepenuhnya dan mengimbangi pembungkusan CO2.

Hydrating and illuminating concentrate that makes the skin plumper, smoother and radiant. Recommended for younger skin 25 to 40 years, and for more mature skin in very hot climate.
• Moisture, brighten and actively protects the skin barrier
• Optimise glow and antioxidant protection
• Improve deep hydration and preventing skin dehydration through barrier effect


Hydramemory Hydra &Glow Ampoules – FREE Hydramemory Serum (8ml) worth RM108 with every purchase (now at RM208; n/p at RM238)

Can be purchase at Comfort Zone’s Official’s Lazada and Shopee Mall at https://bit.ly/3zEbPSy

Find more information at:




You May Also Like

0 comments