PGMall Malaysia no 1 di platform e-commerce

by - October 04, 2021

Assalamualaikum

Korang tau tak platform e-dagang PGMall Malaysia? Mungkin ada yang tau dan mungkin ada yang taktau. Mana yang taktau tu meh baca sampai habis. Mana tau lepas ni tukar tempat shopping pulak.


PGMall merupakan platform e-dagang (e-Commerce) nombor 1 di Malaysia ya mereka adalah satu satunya platform yang LOKAL. Mula beroperasi sejak tahun 2017.

PGMall berada dalam top 3 e-Commerce di iPrice insight report. Boleh refer di sini - https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

Seperti yang korang lihat di atas. Haaa, nampak tak PGMall ada kat nombor berapa? Kan dah kata top 3 dalam rank. Power tau! 

Sebab apa PGMall ada kat tangga ke 3? Sebab kat PGMall ada macam macam barang korang boleh cari dan harga pulak sangat berpatutan dan berbaloi. Dan kita kena lah support barang local. 

Contoh macam kat Kempen Beli Barangan Malaysia, ada kupon yang tertentu je boleh guna untuk mana mana kempen dalam PGMall. Tak kira lah awak first time beli atau pernah shopping situ, tetap ada voucher discount menarik tau. Jimat banyak kalau shopping kat PGMall ni.

Tu belum pulak korang boleh tebus voucher tiap kali login kat PGMall. Voucher berbeza ye setiap hari. Tapi macam biasa la ada tempoh voucher tu. Haa syok ke tidak? Voucher itu,voucher ini. Berbaloi baloi, kan?

Biasanya FD beli barang anak anak je kat sini sebab murah. Kadang kadang tu jeling jeling jugak tengok barang kemas kat PGMall sebab kat situ memang trusted lah nak beli barang yang bernilai macam tu. 

Kalau nak shopping kat PGMall, jangan risau tentang cara pembayaran sebab PGMall terima bayaran secara ewallet dan payment gateway. Sangat memudahkan pembeli.

Jangan terasa rugi sebab lambat kenal PGMall. Tu pun nasib baik baca sini, kan? 
😋

Website: www.pgmall.my 
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

You May Also Like

0 comments