Sabun Mandian Legend Parrot Natural Wangi Lebih Lama

by - November 12, 2022

Assalamualaikum!


Kalau sebut sabun legend, mesti korang tau kan sabun apa. Dari zaman mak mak kite sampai kite pulak ada anak duk pakai sabun hijau yang legend jenama PARROT NATURAL ni. Korang pulak panggil sabun ni apa? Cuba kongsi dengan Fatin mana tau kot ada macam macam nama lagi.





Tau tak rupanya sabun PARROT NATURAL ni pernah dapat Anugerah Thailand produk premium dalam kategori Kecantikan dan Penjagaan Diri yang diberikan oleh kementerian perindustrian. Haa, bukan biasa biasa ye siap ada award lagi. Dan ianya merupakan produk nombor 1 authentic Thai Botanicals Freshness.

Sebelum tu meh Fatin kongsi dengan korang semua variasi sabun Parrot Natural yang ada di Malaysia.

Antara TOP 3 BEST SELLING untuk sabun bar series klasik:


  • Paling laku keras dah tentu yang Thai Botanical & Herbs sebab ianya ada bauan Thai Botanicals yang unik dan mengandungi Clove oil dan Citronella oil.
  • Sweet Pink Roses pun tak kurang best jugak sebab ada bau bunga ros dan mengandungi aloe vera.
  • Manakala Thai White Jasmine pula bau manis Jasmin Thai dan manjakan kulit dengan ekstrak dari Thailand.


Yang Fatin excited sebab ada sabun bar yang terbaru dalam series pastel!

  • Badan rasa lebih segar dengan White Thanaka dan kulit jadi lebih cerah dengan bau wangi yang tahan lama.
  • White Sakura juga membuatkan kulit lebih cerah dan pinkish secara semulajadi.

Haa, jangan risau kalau korang bukan jenis yang sukakan sabun bar sebab Parrot Natural ada jugak keluarkan produk jenis shower cream atau krim mandian. Yang ni pun Fatin suka sangat sebab bau lagi semerbak masa mandi tau.


Paling best, baunya tahan lama sehingga 8 jam tau! Bau krim mandian tahan lebih lama sebab ianya mengandungi wangian Botani Thai yang unik dengan minyak herba tradisional Thailand. Kulit pun lebih lembap dan lembut 😍


Pada korang yang nak beli rangkaian mandian Parrot Natural, boleh dapatkan di Shopee [https://shp.ee/2ydgcjj] atau mana mana hypermarket, supermarket yang berhampiran dengan korang.

@ftndiana sabun lejen No. 1 Authentic Thai Botanical Freshness dah ada jenis shower cream lah! ada banyak variasi dengan bau yang best². kalini dengan bau yg tahan lama sehingga 8 jam tau 🥰 @vitamediamy #ParrotNatural #ParrotNaturalMalaysia #ShowerCream #Soap #Imported #Thailand #VITAMDEDIA ♬ Pieces (Solo Piano Version) - Danilo Stankovic

Info lanjut di:

Instagram: @parrot.natural


You May Also Like

0 comments