Serikan kulit anda dengan 3D Gold Stemcell Serum dari MY BEAUTY HERBS

by - November 05, 2016


Assalamualaikum :)

Pada yang update dengan blog FD, meh nak share dengan korang lepas guna produk dari My Beauty Herbs, yang FD terima serum 3 minggu lepas. Yang tak baca lagi, tengok kat ENTRI INI.

Sepatutnya FD post entri review ni sebelum 31hb Oktober, tapi sebab FD balik kampung, tu yang lambat sikit. Maaf sangat sangat kepada sponsor dan penganjur.


Ini gambar lepas seminggu guna 3D Gold Stemcell Serum

Masalah yang FD hadapi sebenarnya, biji biji kecil kat dahi tu. Dengan kulit kering. Dulu pernah pergi treatment, katanya kulit sensitif. Kulit jadi merah merah bila dalam keadaan panas. Tu je masalah yg FD tau buat masa tu. Kita ni sebagai kaum wanita, dah tentu lah nakkan kulit flawless, pastu nak kulit yang anjal dan cerah. Sejujurnya FD dah banyak cari cara nak hilangkan lingkaran gelap bawah mata, tapi tak semuanya menjadi. Mungkin sebab keturunan. So give up je lah part tu. Selain tu alhamdulillah FD takde masalah kulit muka berminyak, jeragat, jerawat, tona kulit tak sekata.
Kepada yang nak cari cara hilangkan parut hitam, kecilkan liang pori, melembapkan kulit muka,  nak kulit flawless,  tegangkan kulit muka yang menggeleber dan menghilangkan garis halus dan kedutan muka, sila lah guna produk dari My Beauty Herbs ni. Selain tu, serum ni boleh melindungi kulit dari sinaran UV tau.


Selepas dekat sebulan penggunaan 3D Gold Stemcell Serum

Psstt, masa balik kampung haritu ada yang tegur kulit kita ni makin cerah. Ihiks! Penangan dari 3D Gold Stemcell Serum barangkali. Hehe :D


Just in case kalau tak nampak perubahan dari gambar yg atas tadi. Ni FD bagi gambar clear punya.
Alhamdulillah, dengan guna serum ni sahaja boleh bantu rawat kulit muka FD yang ada masalah FD share tadi. FD cuma guna serum ni sahaja, tak guna krim treatment yang My Beauty Herbs tu bagi sebab krim tu macam tak sesuai dengan kulit muka FD. Bila pakai 2 malam, kulit jadi menggelupas dan merah merah jadi pedih sangat. Mak pun suruh stop pakai krim treatment, so teruskan pakai serum je.
Kulit makin cerah yang best tu. hehe.

Terima kasih My Beauty Herbs sebab keluarkan produk yang awesome ni!
Awesome lah sebab dapat rawat masalah kulit :)

Contact;
Contact number: +601128090446 /+60122239447
Email: mbherbs@gmail.com
Instagram: https://www.instagram.com/mybeautyherbs/




Giveaway 3D Gold StemCell Serum My Beauty Herbs : Review Produk dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh My Beauty Herbs. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.


You May Also Like

2 comments

  1. Wahh, muka x masalah sangat, best ar..tp memang serum tuhh, syokkk, nona pun sukaaaa..meh singgah2~

    http://nonasani.blogspot.my/2016/10/kulit-sihat-bersama-3d-gold-stemcell.html

    ReplyDelete
  2. Salam. Terima kasih hantar entri review produk Giveaway 3D Gold StemCell Serum My Beauty Herbs Di Mialiana.com

    Entri ini telah disenaraikan. Good Luck!

    - Mia Liana -

    ReplyDelete