Snek Berkhasiat Superbytes Energy Cube menjadi Milk Booster

by - July 16, 2022

Assalamualaikum!


Korang tau tak yang Supercube ada keluarkan produk terbaru, makanan pulak kalini. Kalau dulu teh dalam bentuk kiub. Sekarang ada Superbytes Energy Cube pulak. Haa apa yang best pasal Superbytes Energy Cube ni? Meh nak kongsi sikit dengan korang.

Superbytes Energy Cube ni adalah snek coklat berbentuk kiub. Yup, kiub macam teh kiub sebelum ni tapi lagi besar sikit lah size dia.

Kandungan dalam Superbytes Energy Cube:
1. White Malt
2. Oat Bran
3. Dates
4. Golden Raisin
5. Puree Dates
6. Golden Syrup
7. White Chocolate Compaund

Kenyang Lebih Lama dan Bertenaga
Dengan kandungan yang ada dalam Superbytes Energy Cube, confirm korang akan rasa kenyang lebih lama. Sesuai sangat la untuk yang jenis suka mengunyah makan kudap kudap tapi yang ni versi sihat. Takde lah duk makan junk food yang bukan bukan. Lagi pun semua orang boleh makan Superbytes ni termasuk la budak budak.


Bertindak sebagai Milk Booster

Paling syok untuk mommies yang tengah breastfeeding baby sebab boleh jadi milk booster dan melancarkan pengaliran susu badan. Meriah la susu badan ibu sebab susu ibu kan yang terbaik selain susu formula. Selain tu, ibu ibu pun takkan rasa cepat letih sebab Superbytes dapat beri tenaga pada mommies.
Secara tak langsung, baby pun akan cepat kenyang dan tidur lebih lena sebab dapat minum susu ibu yang lebih khasiat. Anak pun akan aktif dan bertenaga. Anak happy, ibu lagi lah happy. 

Snek Grab-and-Go / Travel friendly

Yang selalu busy takde masa nak sarapan atau terkejar waktu lunch hour dengan banyak kerja tu pun sesuai jugak makan Superbytes sebab ia dipack dalam bentuk on the go. Just grab and go for lunch. Termasuk la anak anak kalau nak bawak bekal ke sekolah kalau taknak makan berat berat. Nanti makan yang berat, mata cepat layu masa belajar 😆


Superbytes sesuai untuk kanak kanak sebab kandungannya 100% natural dan rendah kalori dan rendah GI. So sesuai jugak la untuk yang nak jaga pemakanan atau diet. Budak budak pun suka sebab rasanya yang manis but not too sweet. Just nice untuk diorang.


Dengan rasanya yang chewy, memang sedap. Kalau nak bawak bekal untuk perjalanan jauh macam balik kampung pun okay jugak ni. Takde lah bawak macam macam makanan sebab makan ruang jugak dalam kereta tun anti kan. Overall memang Fatin suka makan snek macam ni. Sedap and kenyang lama. Yang penting, sihat!



Korang boleh dapatkan Superbytes Energy Cube dengan agent yang sah atau direct HQ


You May Also Like

1 comments

  1. Nak order SUPERCUBE

    (0175330270)

    https://wa.link/9kaurq

    UNTUK dapatkan PROMO dan FREE POSTAGE

    https://app.supercube.my/29276

    ReplyDelete